Začínal jsem v Karviné, ale po roce jsem se přesunul do Ostravy – na oddělení lisování za studena. Tady jsem už sedmým rokem. Mou prací je obsluha lisu – není jednotvárná a můžu si ji částečně naplánovat sám.
Na provozu v Ostravě je nás tak 20–30 a samí chlapi. Až na jednu uklízečku. Práce je o něco těžší než v Karviné, pracujeme s většími a hlučnějšími stroji. Ale na druhou stranu máme svůj klid. Tím, že je nás tak málo, se všichni známe. A pracovat mezi známými je fajn. I do práce většinou dojíždíme spolu – nabalíme jedno auto a jedem.
Dělá operátora na montáži: „Neberou nás jako stroje – na každém tady záleží.“
Je operátorem na oddělení logistiky – skladník, oceňuje: „Obědy za korunu, výplata včas a dobrá parta.“
Pracuje jako operátor na oddělení lisování za studena a o své práci říká: „Mám tady své jisté a neměnil bych.“
Dělá operátora na montáži: „Před 13 lety jsem přišel jen pro razítko na ÚP.“
Je inženýrem na oddělení produkce a říká, co ho na práci v Shimanu zaujalo: „Kde vám dají vybrat, co chcete dělat?“
Působí u nás jako inženýr kvality a o svém zaměstnání říká: „Práce tady mě posouvá, to je pro mě důležité.“
Na oddělení montáže zastává pozici operátorky. Vzpomíná: „Pamatuji, když jsem nastoupila. Dnes je to 12 let.“
Dělá operátora na oddělení třískového obrábění a na práci oceňuje: „Naučili mě i to, co jsem ve škole nestihl.“
Vyrábíme komponenty na jízdní kola a rybářské vybavení. V Česku je to 7rychlostní náboj s vnitřním řazením – tzn. malou převodovku, díky které na kole měníme rychlost.
Původem jsme z Japonska, ale najdete nás ve 28 zemích světa. Proto u nás nespolupracujete pouze s kolegy v Karviné nebo Ostravě, ale také s kolegy v Japonsku, Polsku, Holandsku nebo Singapuru. Spolu s nimi vytváříte kola, která někomu udělají radost. Někomu ulehčí cestu do práce nebo do školy, někomu pomohou vyhrát světový závod. A to i díky vám.
Přidejte se do týmu Shimano.